[linux-network] Re: Neighbour table overflow

From: Umut (php@kakalak.org)
Date: Wed 28 Jul 2004 - 19:51:25 EEST

Onur> Umut Bey,
Onur>
Onur> Ben de 120 bilgisayarlik bir agi kontrol eden bir programla
Onur> ugrasiyordum ve sorun yasamadim. Acaba kodla alakasi olabilir mi?
Onur> Program ozel degilse ben de denemek isterim.
Onur> Ayrica google'da birkac sayfada loopback ayarlariyla ilgili biseyler
Onur> gordum. ifconfig lo'da hata gorebiliyor musunuz?

Networkte 650 bilgisayar var.
IP havuzu ise 3000'den fazla...

Program bildiginiz nmap, fping, ping vs olabilir. Hepsinde ayni sorunu yasadim...

Ama sorunu aksam ustu nihayet cozdum. Bastan arpd iceren cozumlere
o kadar konsantre olmasaymisim daha iyi olacakmis :)

2.6 serisi kernel icin

echo 256 > /proc/sys/net/ipv4/neigh/default/gc_thresh1
echo 2048 > /proc/sys/net/ipv4/neigh/default/gc_thresh2
echo 4096 > /proc/sys/net/ipv4/neigh/default/gc_thresh3

Referans: http://www.rstack.net/

Saygilar.
Umut