[linux-network] ip nosunu bildiğim birine nasıl ulaşırım.

From: yunus GÜMÜ? (yunusgumus@hotmail.com)
Date: Wed 28 Jul 2004 - 12:39:53 EEST

 Phpnuke siteme açıklarından faydanıp uygunsuz mesajlar bırakmış üyelere
mesajlar göndermiş. Bende Tekrar dener diyerek admine ek yaptım. Giriş
saatini ve ip numarasını aldım. Ip sorgulayarak adsl ipleri olduğunu
öğrendim. Telekom bilgileri vermiyor .Bu aşmadan sonra ne yapabilirim. İyi
çalışmalar.
Help STOP spam with the new MSN 8 [1]and get 2 months FREE*

--- Links ---
   1 http://g.msn.com/8HMAEN/2731??PS=47575