[linux-network] Re: iptables

From: Onur YAPICI (onur@aquafantasy.com.tr)
Date: Sat 24 Jul 2004 - 13:00:14 EEST

bana ait 8 adet static ip mevcut boş olanlardan birisini atiyorum ama
olmuyor
aşağıdaki gibi yapmam bir şey değiştirmez
amacım benim linux server'in internet üzerinde bir ip'si var
ama internete çıkan clientlar başka ip üzerinden çıkıyormuş gibi gözüksün
istiyorum
ben bunu daha önce yapıyordum
ama server'imi tekrar kurmak zorunda kaldım ve rc.local dosyamı
yedekleyemedim.