[linux-network] Fw: hangi linux bilmiyorum...

From: Erhan GEDİK (unal@ar-mes.com)
Date: Mon 09 Aug 2004 - 14:54:07 EEST

Merhaba;
Arkadaşlar ne yapmalıyım... Squid ve Qmail Kurmak istiyorum ama
netteki dökümanların çoğunu okumama rağmen yapamadım...

 Şöyle bir sorun var bu Squid ve Qmail'i kurmak istediğim cihaz
Sun Firmasının Ürettiği Cobalt Qube3 Diye bir cihaz

monitör;Klavye Falan yoy network Üzerinden bağlanılıyor bu
cihaza.. ve içinde bir linux var ama hangi versiyondur onu da
bilemiyorum..

bu cihaza nasıl squid ve qmail'i yükleye bilirim..

bu konu ile ilgili yardıma ihtiyacım var..

teşekkür ederim..