[linux-network] Re: qmail ile ilgili

From: depeche (mesut@metalyapi.com)
Date: Sat 10 Jul 2004 - 10:40:25 EEST

Biraz internette dolasinca soylede bisey gordum.Varsayalim ben bir statik ip
aldim.(adsl) ve bu ip 81.214.x.x . http://www.dnsbl.nl.sorbs.net/ adresine
baktigimda 81.214.0.0/15 seklinde komple bloklanmis. o zaman ne
yapacagiz.oraya mail atip su ip benim statik ipdir, listeden cikarinizmi
diyecegiz? Bu benim rastladigim bir tanesi? TT adsl icin verdigi statik
ipleri bu ipler icinden veriyorsa ne yapmam lazim?