[linux-network] auth

From: Genco YILMAZ (gyilmaz@genco.gen.tc)
Date: Fri 09 Jul 2004 - 11:36:13 EEST

merhabalar hocam,
AUTH ciktisini almaniz kimlik dogrulamasinin calismasi icin garanti degil.
Siz kullandiginiz istemci programda, sunucum kimlik dogrulamasi gerektiriyor
secenegini aktif etmenize ragmen size sifre sormuyor mu?
  Boyle bir durum varsa relay ile ilgili bir sorun var gibi gorunuyor.
kolay gelsin.

not: VRFY ozelligini kapatsaniz iyi olur.