[linux-network] Re: porta saldiriyi engelleme

From: Tolga Cengiz (tolga@alanyatirim.com.tr)
Date: Wed 07 Jul 2004 - 10:06:31 EEST

iptables da ufak bir script vardi web de arastir derim script a sey
diyebiliyorsun ayni ip den su port araligina 5 sn içinde 5 connections
yapilirsa 1 saat ara ile yada tamamen banla diyebiliyorsun ve hatta
programin log dosyasini okutuyodun sanirim ona göre aliyordu oradan vs..

http://members.optusnet.com.au/setagllib/scripts/floyd.firewall bu link
deki script i bir incele derim..

Kolay Gelsin..