[linux-network] Squid Hk..

From: Ünal KURU (unal@ar-mes.com)
Date: Sun 01 Aug 2004 - 21:44:39 EEST

Merhaba Arkadaşlar ;
Yapmak istediğim olay şu;
128 K bir Adsl'im var. ve bir adet adsl'modem Router'im var. ve ip'si
192.168.1.6 ben squid kurmak istiyorum. squid'i kurduktan sonra Client
Bilgisayarlarımın ( win95 ve WinXP ) Direk Bu Router'I gatawey
göstererek internet'e çıkmasını isstemiyorum yani bütün
clientlerin Squid' kurulu olan bilgisayar üzerinden internete
çıkmasını istiyorum ip(192.168.1.9) bunu nasıl yapabilirim...
tüm internet isteklerini squid'e nasıl yönlendirebilirim...

teşekkür ederim..