[linux-network] Re: Apache KeepAliveTimeOut kh

---------

From: Umut Arus (umuta@sabanciuniv.edu)
Date: Fri 02 Jul 2004 - 11:03:10 EEST

Merhaba,
Aşağıdaki ayarlara göre 100 kişinin üstünde bağlantı olduğunda KeepAlive
özelliği işlemeyecektir. Sadece 100 kişi 60sn. için "KeepAlive"'ın
nimetlerinden yararlanacaktır. MaxKeepAliveRequests değeri sistemin
sağlıklı işlemesi açısından yeterlidir. Eğer bu değer MaxClient değerine
çok yakın olursa apache prosesleri "Establish" durumdaki makinelerle
ilgileneceğinden diğer isteklere cevap veremeyecektir. "TimeOut"
değerini neden bu kadar yüksek tutmak istiyorsunuz, özel bir uygulamanız
mı var?

iyi çalışmalar.