[linux-network] Re: rsync ve ssh crossplatform problemi

---------

From: Umut (php@kakalak.org)
Date: Thu 26 Feb 2004 - 07:30:40 EST

    Nilgün> Selam,
    Nilgün>
    Nilgün> Verdiği hatayı bilemeyeceğim ama farkettiğim bir hatayı belirtmeden
    Nilgün> geçemeyeceğim. rsync'e verilen dizin isimleri / ile bitmek
    Nilgün> zorundadır, yoksa dosya ismi arar.
    Nilgün>
    Nilgün> Yani:
    Nilgün> rsync -avrz -e ssh root@bordroblade:/homes/osman/ /home/yedekler/bordroblade/

    hangi versiyon kullaniyorsunuz bilmiyorum fakat:

    rsync -avvrzP --progress --delete-after rsync://rsync.slackware.at/slackware/slackware-current /home/distro/slackware

    komutuyla duzenli olarak slackware mirror tutuyorum. alt dizinler dahil.

    rsync version 2.6.0 protocol version 27

    Saygilar
    Umut

    dangerous content, and is believed to be clean.