[linux-network] Re: Kernel

---------

From: Onur Kucuk (onur@kablonet.com.tr)
Date: Mon 23 Feb 2004 - 17:56:21 EST

    BK> Peki Redhat 9.0 üzerindeki derlenmiş ve sıkıştırılmış (zimage,
    BK> bzimage, vmlinuz gibi.)çekirdek dosyasını Redhat 6.2 üzerine
    BK> aktarsam, lilo komutunu verdikten sonra işe yarar mı?

     Guvenilir olacagini hic zannetmiyorum. Sistem acilir mi ondan bile emin
    degilim. Soz konusu olan sadece cekirdek degil, bu cekirdegin derlendigi
    ortam, derleyici, iliskilendirildigi kutuphaneler vs. olacak.

     Bence "sag kulaginizi sol elinizle gostermeye calisarak" bosuna zaman
    kaybetmeyin, temiz bir slackware 9.1 kurun (cok sade bir sekilde) ve
    cekirdek derleme ile araniz iyi ise kendi cekirdeginizi derleyin.
    Degilse sorun degil.

     Eger redhat 6.2 kullanmakta israr ediyor / tercih ediyorsaniz (ki su
    anda kapanmamis kac guvenlik acigi vardir kim bilir) 2.2.25 cekirdegini
    derleyip kullanin derim.

     Yine de tavsiyem, slackware 9.1 (ya da debian) kurup kullanmaniz. Daha
    sonra basiniz cok agriyabilir.

    --
     Onur Kucuk                                        Knowledge speaks,
     <onur@kablonet.com.tr>                            but wisdom listens