[linux-network] 2 tane network Cafe'de

---------

From: Serdar (mericsargin@superonline.com)
Date: Mon 24 Feb 2003 - 08:29:23 EST

      Iyi gunler Linuxdaslarim

    Cafem'de 20 tane makinam var 100 m/bit 24 portlu switch 100 m/bit
    ethernet kartl? 20 adet client ve windows 2000 yuklu

    Internet Erisimi olarak Squid ve iptables kullanan celeron 1700 512 mb
    ram kullanan bir makinam var.
    network..:
    192.168.1.1/255.255.255.0 eth0 ve ppp0 <<<------ Linux Makina

    Bildiginiz gibi cafe ortaminda daha cok multiplayer oynanan oyunlar
    revacta bunlarin en basinda Counter-Strike, Fifa 200X, WarCraft vs...
    gibileri var., ve bunlarda asiri derecede network trafigi yapiyor
    dolayisiyla internet erisiminin yavaslamasina neden oluyor

    Benim yapmak istedigim olay ikinci bir switch alip ikinci ethernet
    kartlari clientlere takip multiplayer oyunlarin ve internet'in trafigini
    ayirmak istiyorum hic bir sekilde birbirine karismasini istemiyorum bunu
    nasil yapabilirim internet icin en iyi conf nedir yardimci olursaniz
    sevinirim

    Saygilarimla
    Iyi Calismalar