[linux-network] Re: (No Date: Fri, 20 Feb 2004 13:45:29 +0200

---------

From: Sezayi Bugdyaci (sbugdayci@etiholding.gov.tr)
Date: Sat 21 Feb 2004 - 04:40:28 EST

    Linuxta iptables ve squid kurulu kullanicilar internete çikiyorlar. Ancak
    ben kullanicilarin web sayfalarindan örnegin mp3 dosyalarini çekmelerini
    istemiyorum. Dosya uzantilarina göre kisitlama yapmam mümkün mü mümkünse
    bunu hangi / nasil yaparim . Simdiden tesekkür ederim.

    - Mail adresinizi iletirseniz Örnek gönderebilirim.
    sbugdayci@etiholding.gov.tr