[linux-network] isdn acil lutfen

---------

From: necip@tisyemen.org
Date: Fri 20 Feb 2004 - 06:58:00 EST

    daha oncede cok defa yazdim ama bir turlu cevap gelmedi.

    Elimde 3com ISDN office LAN modem var, ondan haric D-Link/ D-NT 100 denen bir
    alet var. bu alete (D-Link/ D-NT 100) telefon hatti bagli.

    simdi bu ofice mdem ISDN'in icerisinde yazilimi var. o yazilimla birlikte tum
    bilgisayarlara ip atanmakta 192.168.x seklinde ve her makina kendi basina
    internete cikabilmekte.
    ben ise linux yuklu bir makina ile (redhat 8.0) dagitim islemini yapmak
    istiyorum. iki ethernet karti takip eth0 modeme eth1 ise networke gitsin
    istiyorum. squid kullanarak internet dagitimini yapmak istiyorum. ama bunu bir
    turlu yapamadim.

    yardimci olabilirmisiniz.
    tesekkur ederim.