[linux-network] Re: lutfen acil yardim

---------

From: Cem Kamil Külekçi (editor@penguen.web.tr)
Date: Thu 19 Feb 2004 - 16:18:34 EST

    Tam olarak anladigimi soyleyemem ama sanirim iki win'li bilgisayarda
    birini internet server olarak kullanip digerini de internetten
    faydanlandirmak istiyorsunuz. Sorun karisik cumle de karisti:) Yo
    aslinda cok kolay;

    1. Eger win me veya daha ustu ki bu xp oluyor varsa cd icerisinden veya
    donatilar>ev agi kur seceneginden bunu yapabilirsiniz. Kurulum cok
    basittir ve sadece win bulunan bilgisayarlara yeni taktiginiz kartlari
    secmeniz gerekli o kadar.

    2. Eger win me gibi bi sansiniz yoksa winroute pro yada wingate gibi
    programlardan birisini (muhtemelen freeware secmeniz faydali olacaktir)
    download edip kurabilirsiniz. Sorun olmadan calisacaktir.

    Kolay gelsin

    Cem Kamil Kulekci