[linux-network] Re: ssh ile ilgili cok acil

---------

From: Umut (php@kakalak.org)
Date: Tue 17 Feb 2004 - 16:38:34 EST

    a_genc2000> merhaba ben cafemde linux mandrake 9.1 server kullanıyorum dışarıdaki bir
    a_genc2000> makineden ssh ile serverime bağlanmak istediğim zaman şu mesajı alıyorum ssh
    a_genc2000> serverimin adresi yazıyorum

    baglanmaya calistiginiz disaridaki makinada /~/.ssh/known_hosts dosyasi icinden
    kendi makinanizi bulup siler misiniz?

    Muhtemelen versiyon yukseltme ya da yeniden kurma oncesi yine o makinadan baglandiniz.

    Tahminim boyle.

    proxy ile ilgili bilgim yok...

    Saygilar.
    Umut

    dangerous content, and is believed to be clean.