[linux-network] XP ile Samba PDC

---------

From: Senol GULER (senol.guler@kunt.com.tr)
Date: Tue 17 Feb 2004 - 03:19:25 EST

    Merhaba

    Sistemimdeki NT 4.0 Domain kontroller i devre disi birakmaya
    calisiyorum. Bu amacla Mandrake 9.2 kurdum. Windows 98 client lar
    sorunsuz bir sekilde domaine login olabiliyorlar fakat XP yuklu
    bilgisayarlarda bunu saglayamadim. Xp den login olmaya calistigimda
    "Etki alani denetleyicisi calismiyor veya kullanilmaz durumda ya da
    bu bilgisayarinizin hesabi bulunamadigi icin etki alanina
    baglanilamiyor"
    mesaji aliyorum
    Passwd dosyasina makine_adi$ accountunu ekledim ve
    smbpasswd -a -m makine_adi komutunu uygulamis durumda yim .
    Login olamadigim icin sanirim log dosyasinda hic bir kayit yok .
    Sayin Mustafa Baser ve Sayin Gorkem Cetin in hazirlamis olduklari Linux
    ile Windows'un uyumu dokumanini (daha dogrusu kitabini) dikkatlice
    incelememe ve burada yazilanlari uygulamama ragmen sorunu halledemedim.
    Yardimci olacak arkadaslara simdiden tesekkur ederim.

    Senol GULER