[linux-network] Re: Speedtouch 510 adsl modem ve /etc/resolv.conf mucadelesi

---------

From: Emre Tugriceri (etugriceri@phreaker.net)
Date: Sun 15 Feb 2004 - 07:32:14 EST

    tt tarafinda bir sorun olabilirmi gibi bir soru okudum alt tarafta carsamba=
    =20
    yada persembe gunu bununla ilgili bir duyum almistim. nerden oldugunu tam=20
    hatirlamiyorum ama ttnet dns lerinde cokme yada belli bir sorun olduguna=20
    dair. sanirim su ana kadar duzeltilmistr. ki o gunlerde bendede benzer=20
    sorunlar yasanmisti yani belli dns sorgularini cozmemesi gibi.=20
    iyi calismalar ..
    emre

    Paz 15 =C5=9Eub 2004 13:06 tarihinde =C5=9Funlar=C4=B1 yazm=C4=B1=C5=9Ft=C4=
    =B1n=C4=B1z:

    =2D --=20
    Emre TUGRICERI
    Istanbul =20