[linux-network] postfix - imap

---------

From: qmit=20YILDIZ?= (umityildiz@imeyil.com)
Date: Sun 08 Feb 2004 - 08:50:42 EST

    Ben mandrake linux 9.2 kullanıyorum. Yerel ağım için e-posta sunucusu kurmak
    istiyorum. Hem kullanıcıları yerel ağda e-postalaşmak hemde internette
    e-posta almak ve göndermelerini istiyorum. Bunu için postfix ve imap kurdum.
    Ama postfix bir türlü e-posta göndermiyor. Ne yapmalıyım. Guaddog ile
    iptablesı ayarladım. Webmin üzerinden ne yaptıysam olmuyor. Kısaca ne
    yapmalıyıyım. pop3 110 te problem yok. smtp 25 de ise görmüyor. postfixi hem
    yerel hemde internet için nasıl ayarlamalıyım. squid ile internet paylaşımı
    nasıl yapacağım. Webmin üzerinden bir türlü ayarlayamadım. Bana yardım edin.

    --
    Bilgisayar & Elektronik
    Uzmanı