[linux-network] qmail vpopmil sorunu

---------

From: ENDER GÜLER (lgr139@tnn.net)
Date: Thu 05 Feb 2004 - 08:16:50 EST

    Merhaba.

    Qmail, vpopmail ikilisiyle calisan mail serverimizda kullanici sifre
    onaylamasiyla ilgili bir problem olustu. Daha onceleri bu konuda hic problem
    olmamasina ragmen, bu gun itibariyle maillerini tuttugumuz domainlere ait
    mail kullanicilari maillerini alamamaktan sikayetciler. Loglari
    inceledigimde

    Feb 5 11:55:54 server vpopmail[20400]: vchkpw: vpopmail user not found
    ender@.....

    Seklinde satirlar gordum. Bunun sebebi ne olabilir ve ne gibi bir cozum
    onerirsiniz. Simdiden tesekkur ediyorum. Iyi calismalar...

    Ender