[linux-network] Re: iptables vs squid

---------

From: erol dursun (erolldursun@hotmail.com)
Date: Thu 05 Feb 2004 - 02:44:22 EST

    squid de download icin su parametyeyi kullana bilirsin
    acl indirme urlpath_regex -i '/etc/indirme'
    http_access deny indirme
    indrime dosyas?n?n icini söyle yazars?n
    \.zip$
    \.exe$
    \.mp3$

    web ve mail icinde forward? web ve mail portlar?na
    gore izinver .
    iptables -A FORWARD -p tcp --match multiport --dport !80,110 ,25-j DROP

    iyi çal??malar !!!

    >From: "Aykut" <aykuty@tepemobilya.com.tr>
    >To: <linux-network@liste.linux.org.tr>
    >Subject: [linux-network] iptables vs squid
    >Date: Wed, 4 Feb 2004 12:54:14 +0200
    >
    >merhaba,
    >iptables ve squid hakkında pekcok yazi okudum ama hala bazi sorularin
    >evaplarini bulamadim..
    >yardimci olursaniz cook sevinirim.
    >
    >anladigim kadariyla iptables ile sadece ip ve port bazinda düzenleme
    >yapiliyor
    >squid ile is yine ip-port ve zaman, icerik konularinda kisitlamalar
    >yapilabiliyor.

> [...]

    MSN 8 helps eliminate e-mail viruses. Get 2 months FREE*.