Re: [Linux-sunucu] adım adım apache ve saz arkadaşlarının kurulumu

From: H. Kerem Cevahir (hkerem@gmail.com)
Date: Thu 30 Dec 2004 - 16:03:12 EET

Ä°lk once mysql gibi populer paketler icin rpmleri kullanmaniz
tavsiyemdir. ftp.linux.org.tr de cogu dagitimin kendi rpmleri mevcut.
Openldap taki hatanin sebebi uygun LDBM backend in bulunamamasi.
http://rpmseek.com/rpm-pl/openldap-backend-ldbm.html?hl=com&cba=0:O:200:::3
linkindeki paketler umarim isinizi gorur. mysql de ise sorun c icin
curses kutuphanelerinin bulunamamasi.
http://www.rpmfind.net/linux/rpm2html/search.php?query=ncurses&submit=Search+...&system=&arch=
adresinden de bunlari temin edebilirsiniz.