Re: [Linux-sunucu] ZYXEL Prestige 662HW WAN to LAN sorunu

From: Murat Aksoy (murataksoy@gmail.com)
Date: Tue 28 Dec 2004 - 23:55:53 EET

Ben sunucuda rp-pppoe paketini kullanıyordum modemi bridge moduna(RFC
1483 Bridged IP LLC) ayarlayıp sunucunun adsl ip sini alması
sağlıyordum. Ayrıca bir kaç route sunucusunda ve web sitesinde (örn:
http://www.ris.ripe.net/cgi-bin/lg/index.cgi ) "traceroute
xyz.xyz.xyz.xyz" komutu ile deneğimde belli bir noktadan sonra
takılıp kaldığını gördüm. 1-2 haftalık uğraşıdan sonra Gayrettepe de
görevli bir telekom yetkilisinden bunun MEB kısıtlamalarından dolayı
olduğunu ve yapacakları herhangibir şeyin olmadığını öğrendim.