Re: [Linux-sunucu] Apache yonlendirme

From: Yakup TASKENT (Lnx) (yakup@tyh.com.tr)
Date: Thu 23 Dec 2004 - 08:22:27 EET

Yonlendirmek istedigim local pc dolayisiyla real ip si yok..
real ip si olan gercek web sunucum. zaten ben bu web sunucusuna gelen
bir istegi local e yonlendirmek istiyorum. 80 portun hepsini
yonlendiremem cunku web server uzerinde baska sitelerde var. daha iyi
aciklamak gerekirse

212.95.156.200:80 (web server)

|------> www.a.com

|------> www.b.com

*|------> www.yonlen.com -----> 10.0.0.4:80/site

www.yonlen.com*

koyu ile belirttigim kismi yapamiyorum..