Re: [Linux-sunucu] hata

From: Mehmet Ekiz (ekizm@tbmm.gov.tr)
Date: Tue 07 Dec 2004 - 17:50:00 EET

Selamlar,

Bir rpm bağımlılık durumu sözkonusu... glibc-headers'ın yüklü olması
için kernel-headers yüklü olmalıymış...

uygun kernel-headers kurulmalı.

yum veya up2date gibi bir araç kullanırsanız, gerekli tüm bağımlılıkları
çözümleyip neler kurulması gerekiyorsa hepsini indirip kurar... Yoksa
teker teker hepsini bulup kurmalısın.

Kolay gelsin,
Mehmet