[Linux-ag] Olmadı gitti ?

From: LinuxPH (linux@ergulnakliyat.com)
Date: Fri 03 Dec 2004 - 15:58:05 EET

Selam Arkadaşlar,,,

Şöyle Bir şey yapmam gerekiyor fakat bir türlü yapamadım...

Adsl Router ip adresim: 192.168.2.2
linux Makinam eth 0 (iç ağa bakan ) : 192.168.1.2
linux Makinam eth 1 (dış ağa bakan yani adsl Router bağlantısı ) :
192.168.2.1
Server Windows 2000 ip : 192.168.1.201

ben dışarıdan Windows 2000' e ulaşarak terminal server olarak kullanmak
istiyorum.
fakat adsl'den port yönlendrime yapmama rağmen linux makinayı geçerek
windows 2000' e bir türlü ulaşamadım..

linux ta ipchains ile yönlendirme yapmam gerekiyor.. iptables'i linux'um
desteklemiyor...
çünkü eski bir sürüm şuan yükseltme yapamam...

bu olayı ipchains'ile nasıl çözerim...
nasıl bir port yönlendirme yapmam gerekiyor...
teşekkür ederim...