[linux-network] Re: postfix mail calismiyor

From: Mustafa Akgul (akgul@Bilkent.EDU.TR)
Date: Sat 28 Aug 2004 - 07:16:32 EEST

> merhaba
>
> 4 gundur urasiyorum ama birturlu kurulumu tamamlayamadim.
>
> turkce dokumanlara bakarak kurmaya calisiyorum fakat her biri baska birsey
>
> soyluyor buda beni cikmaza soktu.
>
> mandrake 9.2 sisteme postfix+cyrus-sasl+imap-coruer+mysql kurdum turkce
> sayfalardaki acıklamaların hepsini yerine getirdigime inaniyorum fakat
> hala
> sorunlarım var.
Merhabalar,

Genel bir oneride bulunmak isterim. Yeni baslayan biri olarak
bu kadar karmasik bir yapi kurmayin en basta.
Once duz postfix'i tek basina calistirin. Sonra yavas yavas
karmasik hale getirin. Boylece problemi de kolayca
bulabilirsiniz,
listeden de destek almaniz kolay olur.
karsilast,gniz problemleri detayla birlikte listeye
yazarsaniz, yardim alma sansiniz artar.

> Bu saydıklarımdan başka bir software yuklemesine ihtiyacim var mı
> (ornek=sendmail)?

ayrica sendmail'e gerek yok, postfix sendmail yerine gecer.

Kolay gelsin
Mustafa Akgul