[linux-network] Re: Slackware

From: Alper Oguz (alper.oguz@mer.bimar.com.tr)
Date: Thu 26 Aug 2004 - 10:51:39 EEST

> Bilgisayar?ma Slackware10 kurdum.internet paylas?m?
> icin Squid kullanmak istedim fakat squid in Slackware
> ile birlikte kurulmadigini farkettim.

linuxpackages.net 'ten slackware icin hazirlanmis tgz paketlerini cekip
installpkg ile kurabilirsiniz.

> Squid-cache den tar.gz leri cektim ama kurmas?n?
> beceremedim.
> internet paylas?m? icin su anda mecburen NAT
> yapiyorum.

Aslinda squid'in derleme parametreleri vs zor degildir. Sitesindeki veya
belgeler.org'taki dokumanlara bakarsaniz derleyebilmeniz lazim. Derlemedeki
hatayi da buraya kopyalayabilirsiniz.

Alper OGUZ
Bimar Bilgi Islem Hiz. A.S.
Musteri Destek Hizmetleri Saha Destek Uzmani
Tel : (0 324) 237 39 30 -4528
Faks : (0 324) 233 79 92
E-posta : alper.oguz@mer.bimar.com.tr
http://www.bimar.com.tr/
Bimar Bilgi Islem Hiz. A.S. bir Arkas Holding kurulusudur.