[linux-network] Re: =?ISO-8859-1?Q?=?iso-8859-9?Q?Yurt_dy?yndaki_bir_firmaya_kendi_bilgisayarymdan_i??

From: Kazim KARADAS (kazimkaradas@armatesisat.com)
Date: Wed 25 Aug 2004 - 11:29:07 EEST

Şu anda altyapı çalışması yapıyorum tam olarak yapmak istediğim bizim burda
internet servis sağlayıcılarının yaptığı gibi internet bağlantısı vermek
bunu süperonline yapıyor.

Tam olarak sistem şöyle çalışacak:
1- Kendi bilgisayarımda Gateway kurucam ve yurt dışından Gateway internet
desteği veren bir firma üzerinden ayarlarını yapacağım.
2- Ukraynada bulunan ofisimize bu gateway üzerinden internet access hizmeti
sağlayacağım ve bunu iki ofis arasında network sistemi kurarak çözmeyi
planlıyorum, Ukraynadaki ofis internet üzerinden TR deki ofis serverına
bağlanacak ve bizim hızlı internetimizden yararlanmaya başlayacak.
3- Bu işlem için point to point diye bir cihaza ihtiyacım olacak sanırım (
links ) gibi birşey ama tam olarak bilemiyorum bu yüzden yardım talep
ediyorum
4- Bu sistemi önce TR de deneyeceğim bir arkadaşıma internet bağlantısı
vermeye çalışacağım bu kısmı yapabileceğim tahmin ediyorum ama yurt dışı
kısmı olur mu onu bilmiyorum.