[linux-network] Re: iptables - postrouting yok

From: Fatih YILDIZ (mfyz@linux-sevenler.org)
Date: Wed 25 Aug 2004 - 11:21:45 EEST

=?iso-8859-9?Q?Aykut_YILDIZGÖRÜR?= wrote:

>merhaba,
>
>suse sistemde asagidaki iptables kurallarını işletmem gerkiyor ama
>/usr/lib/iptables da prerouting ve postrouting ile ilgili bir sey yok ve
>iptables hata veriyor..
>
>-A POSTROUTING -s 172.16.31.77 -j SNAT --to-source 213.139.xxx.xxx
>-A POSTROUTING -s 172.16.0.0/255.255.224.0 -j SNAT --to-source
>213.139.xxx.xxx
>
>bu komutlari nasil işletebilirim..
>eksik dosyalari baskabiryerden alsam olurmu ?
>
>iptables in versiyonu :
>iptables v1.2.7a
>
>yardımlarınız için sagolun..

> [...]
kernel'daki bazi seylerin eksikliginden kaynaklaniyor. uzun sure ben de
yasadim..
bu seyleri aktiflestirip tekrar derleyip kullanirsanbiz sorun kalmayacaktir.
ama o seylerin neler oldugunu ben de bilmiyorum, hepsi acik bi sekilde
gorunmuyor menuconfig'de...

bir iptables dokumani okumak ve hangi isler icin kernelde nelerin aktif
halde olmasi gerektigini ogrenebilirsiniz...