[linux-network] Re: iptables - postrouting yok

From: Aykut YILDIZGÖRÜR (aykuty@tepemobilya.com.tr)
Date: Tue 24 Aug 2004 - 11:36:26 EEST

merhaba,

iptables ile asagidaki kuralları işletmek isteyince
iptables: No chain/target/match by that name
seklinde bir hata alıyorum.. insmod ile postrouting ve prerouting i yukleyim
dedim ama modul olarak ve lib de gozukmuyorlar..
sanırım sorun kernel in bu ozellikler olmadan derlenmis olmasi..

asagidaki iptables komutlari ipchain ile nasil işletebilirim.

> -A POSTROUTING -s 172.16.31.77 -j SNAT --to-source 213.139.xxx.xxx
> -A POSTROUTING -s 172.16.0.0/255.255.224.0 -j SNAT --to-source
> 213.139.xxx.xxx

iç networkumuzde verdigimiz bir servise baska bolgelerden erisilmesi
gerekiyor..
bu komutlari onun için işletiyorum..