[linux-network] postfix,imap,sasl testleri ¸Futf-8?q?nasıl???Futf-8?q?yapılabilir??

From: Bulent OZKAN (bulent_ozkan@ktg.com.tr)
Date: Tue 24 Aug 2004 - 14:24:38 EEST

Merhaba

Nihayet dunden bugune kadar uyumadan bilgisayarımın meskun mahall
elerinde
dolaşarak mail serverimi kurdum yada ben öyle sanıyorum:))

msql bağlantılı postfix,courier-imap,cyrus-sasl kurulumundan
 sonra mail
serverin tek bir komutla hata verip vermediğini nasıl anlayabilir
im?

Cok şeymi istiyorum acaba:))

iyi çalışmalar