[linux-network] ¸Fiso-8859-9?q?basit-olan-mail-server-kurmak-için?

From: Bulent OZKAN (bulent_ozkan@ktg.com.tr)
Date: Mon 23 Aug 2004 - 21:20:02 EEST

Merhaba

Sistem im mandrake 9.2 sistem de web server kurulu ancak kurduğum site ma
il
iletisimli olacak yani üye activation onay mail i gönderecek en basit
mail
server hangisini kurabilirim en fazla 2 mail hesabı açacağım oda si
te
yöneticisi için olacak.

www.belgeler.org sitesindeki kurulum bilgilerine göre postfix kurmayı d
enedim
fakat başarılı olamadım sorunlar çıktı qmail denedim oda olma
dı yani kısacası
basit kurabileceğim bir mail server tafisiye edebilirmisiniz yada
önerilerinizi alabilirmiyim?

İyi calismalar