[linux-network] Re: Slm

From: S.Çağlar ONUR (caglar.onur@tubitak.gov.tr)
Date: Wed 11 Aug 2004 - 17:12:20 EEST

Selamlar;

Peki Enver abin de sana katılıyor mu? Allah aşkına önce şu e-posta
istemcinizin ayarını bir vakit bulup düzeltin, kendi dilimi çinceden
beter görüyorum sayenizde, birde ne olur gereksiz yere mail atmayın.
Yani şimdi sizde Sevgili Enver ile aynı şeyleri söylediniz diye liste
size 5 yıldızlı pekiyi mi verecek, ne umarak atıyorsunuz böyle
e-postaları anlamıyorum.

Saygılar

--
S.Çağlar Onur <caglar.onur@tubitak.gov.tr>
Türkiye Bilimsel ve Teknik Araştırma Kurumu