[linux-network] Re: Slmm

From: S.Çağlar ONUR (caglar.onur@tubitak.gov.tr)
Date: Wed 11 Aug 2004 - 15:19:32 EEST

On Wed, 2004-08-11 at 15:07, A. Murat Eren wrote:
> Merhabalar,

> Linux dagitimi olarak Debian tavsiye ederim.

Gentoo kurunuz, illa qmail kullanacaksanız "emerge qmail", postfix
istiyorsanız "emerge postfix" yok ben exim kullanacağım diyorsanız
"emerge exim" yada cesaretiniz var ise "emerge sendmail"
deneyebilirsiniz.

Türkçe kurulum dökümantasyonu da http://www.gentoo.org/doc/tr/handbook/
adresinde mevcut.

--
S.Çağlar Onur <caglar.onur@tubitak.gov.tr>
Türkiye Bilimsel ve Teknik Araştırma Kurumu