[linux-network] samba

From: esat yasar çaglayan (esat@vitel.com.tr)
Date: Tue 10 Aug 2004 - 10:06:22 EEST

İyi çalışmalar

Fedora core 2 üzerinde samba server kurdum fakat ayarlamaları tam
istediğim gibi yapamadım

Yapmak istediğim admin kullanıcısının /etc/mail klasörüne
admin ve şifre
ile bağlantısını sağlamak windows makinelerden

/etc/samba/smb.conf içinde kimlik kanıtlama kısmında
security=user
olarak seçtim fakat smbadduser gibi bir komut fedora core 2 de
bulamadım.

Bu işlemi nasıl gerçekleştirebilirim.

Teşekkürler