[linux-network] ¸Fiso-8859-9?Q?puttyden_ssh_bağlantısı_yapamıyorum?

From: Osman KOÇ (okoc@vodasoft.com.tr)
Date: Thu 05 Aug 2004 - 18:18:38 EEST

Merhaba ben linuxda biraz yeni sayılırım. o yüzden problemim insanlara basit
gelirse kusura bakmayın...
çalıştıım yerde yeni bir suse 9.1 kurdum. her türlü ağ ayarlarını yaptım.
ssh deamon çalışıyor, zira başka bir linux makineden ssh ile
bağlanabiliyorum..
sorun şu ki bu makineye windowstan putty ile bağlanmaya çalıştığımda şifremi
bir türlü kabul etmiyor ve hep access denied diyerek beni tersliyor. neyi
eksik yapmış olabilirim...

şimdiden teşekkürler...

okoc