[linux-network] Re: Benim Sorunlarimin Basi Kelmi Aceba :)

From: Enver ALTIN (ealtin@parkyeri.com)
Date: Tue 03 Aug 2004 - 14:17:54 EEST

Merhaba,
On Tue, 2004-08-03 at 14:08 +0300, Serdar Goksu wrote:
> Yazdigim sorunlarimin aciklamasi zaten cok net bir kullanic auth sorunu v
> ar tcp.smtp icinde ayarlarim localhost localnetwork ve global network ola
> rak yaptim rcphosts icinde ise domain ayarlarimda tam ama bir turlu auth
> yapmiyor

Sorunuzu bastan, duzgun, sorununuzla ilgili herhangi bir bilgiye sahip
olmadigimizi varsayarak ve basit bir anlatimla tekrar sorabilir misiniz?
Hangi Linux dagitimi? Hangi sunucu? Hangi surum? Ne yapmaya
calisiyorsunuz, ne sonuc aliyorsunuz?

Duzgun bir yanit almak icin, duzgun bir soru sormaniz gerek. Kendi
adima, eksik bilgi iceren ve yanit verilebilmesi icin yeterli bilgi
icermeyen sorulari basitce gozardi ediyorum. Eminim bircok insan da
boyle yapiyordur.

PS: Lutfen sorunuzu duzgun bir konu satiri icerecek ve ayri bir thread
olacak sekilde (herhangi bir soruya yanitla butonuna basip degistirerek
degil de, yeni bir e-posta gondererek) gonderin. Liste arsivlerinde bu
sayede ise yarar bilgi bulunacaktir.

Saygilar,

--
Enver ALTIN                   |        http://skyblue.gen.tr/
Software developer @ Parkyeri |      http://www.parkyeri.com/

-- Attached file included as plaintext by Ecartis -- -- File: signature.asc -- Desc: This is a digitally signed message part