[linux-network] Re: Fiber/Optik

From: Oguz I.EMLIK (oguzemlik@comu.edu.tr)
Date: Mon 02 Aug 2004 - 10:21:27 EEST

Meraba;
> Bir onceki maile verilen cevaptan sonra en guzeli bu maili de fircayla
> cevaplamak olacak belki ama ben gecenlere bu bilgilere ulasmak icin cok
> kastim, kaba taslak aktarayim.

ilk önce cevabınız icin tesekkurler ancak Ne demek simdi bu fircalamak,
buraya atilan mesaj sahiplerini fircalama hakkini size kim veriyor. Bazi
seyleri kacirmis olmak size bu hakkı verir mi? sundan emin olun bende imdi
cok kasıyorum, ve cok farklı seylerle karsilastigim icin teyid amaciyla
buraya yazdım. Ancak sizin yazdıklarınızlada benim bulduklarım celisti. bu
bilgiler icin adres falan verebilir misin. ben de adresleri temin etmeye
calısıp gondereyim. boylece dogruya ulasırız ha, olmaz mı?

> Dogrusunu bilen varsa duzeltir, benim bilgim epey kabaca...

Mesela ben biraz degisik sonuclar bulmustum.

az---5km

> Bir baska konu, kullanilan fiber cihazlarin kalitesi mesafeyi %50
> oraninda degistirebilir (ama ne tarafa siz tahmin edin :P)
>
> Saygilar
Saygilar bizden :)

Oguz I. EMLIK
oguzemlik[at]comu[dot]edu[dot]tr