[linux-network] Re: squid kullanimi

From: Hakan Altunsoy (h.altunsoy@masscable.com.tr)
Date: Mon 02 Aug 2004 - 10:11:45 EEST

ipcop icin stabil veya unstable fikri henuz tasimiyorum.
ayrica sistem benim icin henuz test asamasinda ancak squid kullanimi
hakkinda bilgi toplamaya ve diger servislerle olan etkilesimini
incelemeye calisiyorum.
ozellikle ram konusu sistemi ilk test edisimde 90 kusurlu ram taktim
test kullanimlarimda 8 kusuru free oldu.
ram i artirdim 256 yaptim. esdeger bir kullanimla 40-50 free gosteriyor.
yani ben bu mantikla 512 taksamda bir sey degismeyecekmi
ne versem onu yiyormu

tesekkurler