[linux-network] Re: linux ile 4 gb büyüklü_ünde ki dosyalar_ indirebilen var m_?

From: murat kuru (mrtkuru@yahoo.com)
Date: Fri 30 Apr 2004 - 00:50:45 EEST

--- Umut <php@kakalak.org> wrote:

> Hmm, sorun ne olabilir?
> Eskiden linux dosya sisteminde 2GB sinir
> buyukluktu...
> Simdi sanirim terabyte seviyesinde max dosya boyu.
> Ama bazi programlar hala eski kutuphanelerden
> calistiklari
> icin ya da benim bilmedigim uyumluluk gerekceleri
> ile
> 2gb'dan buyuk dosyalarla ilgilenemiyorlar.
>
> Bunun da otesinde, belki FTP protokolunun limiti de
> olabilir, bilemiyorum. Ama bir limite takildiniz :)
> Tarihi bir limite...
>
> Kullandiginiz wget vs sonversiyondur diye tahmin
> [...]

Merhaba,

Dosya sistemi konusunda bir sıkıntı yok hdd' üzerinde
4 GB dan daha büyük dosyalarım var bunları istediğim
gibi kullanabiliyorum. Kulandığım dosya sistemleri
reiserfs ve xfs. Hatta var olan 4 gb büyüklüğünde ki
dvd iso dosyamı mount edip kullanabiliyorum. Evet
sanırım tarihi bi sınıra takıldık burada...

Sorun download maneger programlarında ..