[linux-network] Re: HALA - ACİL

From: Cem Kamil Külekçi (editor@penguen.web.tr)
Date: Wed 28 Apr 2004 - 12:54:29 EEST

Ethernet kartının ışıklarından yeşil olanın kabloyu takınca yeşil olması
bağlantı (elektriksel) olduğu anlamına gelir ve çok normaldir ama sarı
ışığın sürekli yanması anormal çünkü veri alış-verişi olduğunda yanıp
sönmesi gereken bir ışıktır kendileri.

Bence öncelikli olarak Eth kartınızın düzgün çalışıp çalışmadığından
emin olmalısınız.

Cem