[linux-network] Re: squid - dansguardian

From: Gurkan Aslan (gurkan@iaslan.com)
Date: Wed 28 Apr 2004 - 11:36:35 EEST

On Wed, 2004-04-28 at 09:57, Goksel Sunar wrote:
> [...]
> amacim squid proxy'e sadece linux bilgisayarin ipsinden erisilmesini saglayip , 3128 e diger bilgisayarlardan erisilmesine engel olmak , o zaman 8080 e mecbur olcak herkes ama , msn yuzununden boyle birseye kalkisamiyorum . msn'i dansguardianin 8080 portundan nasil calistirabilirim.
> linux versiyonum redhat 7.3 , x arabirim kullanmiyorum.
Selamlar... Ayni yapi bende de mevcut, ben squid'e girilmeyi engellemek
icin squid.conf dosyasinda suid'e erisim icin sadece localhost'u verdim,
baska hic bir yerden baglanilamiyor (dansguardian'in baglanabilmesi icin
localhost sart). Dansguardian uzerinden msn'i cikartmayi hic denemedim
ama soyle bir fikir onerebilirim; /etc/dansguardian dizini altindaki
dosyalara bir goz atin; orada exceptionurllist v.b. gibi dosyalar
goreceksiniz (su an makine yanimda olmadigi icin ve erisimim olmadigi
icin bakamiyorum). O dosyalara biraz goz gezdirirseniz squid'de acik
olan ve dansguardian tarafindan kapatilmis her seyi nasil
acabileceginize dair yeterli ip uclari elde edebilirsiniz.

> goksel sunar

Iyi calismalar...

--
Hazar Agency & Computer Systems
(GNU/Linux Solutions)

Projects and Software Development Department Manager Gurkan ASLAN (a.k.a. Integer)

-- Attached file included as plaintext by Ecartis -- -- File: signature.asc -- Desc: This is a digitally signed message part