[linux-network] Re: iexplorer aciklari ve squid

From: Serdar KOYLU (serdar@uludag.org.tr)
Date: Tue 27 Apr 2004 - 18:13:58 EEST

Selamlar..

Simdi soyle elinizi vicdaniniza koyup bir bakin. Bir virus ne yapar?

Bilgilerinizi bozar, calar. Windows yapmiyor mu? Bug Report adi altinda
ne yapiyor? Neden burnunuza MSN'i dayayip her yazdiginizin kendi
sunucularindan gecmesini istiyor? Windows'un cokmesi, susu, busu
yuzunden ikide birde format C: yapmak filan da ayni sorun degilmi?

Soyle bir karsilastirin. Viruslerin yaptigi kotu niyetli islevlerden
cogunun Windows tarafindanda bizzat yapildigini goreceksiniz. Network'u
sisirme, bilgisayari yavaslatma, sac bas yoldurma vs.. Belki otomatik
bulasma yoktur. Ama millet parasini vermez ki o zaman. O da sadece o
yuzden yok. Oyle olmasaydi, saniyorum, CIH'ten bir farki kalmayacakti..

Soyle biraz akli selim ile bakinca, Windows ile virus arasinda pek bir
fark goremiyorum sahsen. Yani, mubalaga veya abarti yapmak niyetinde
degilim, ekleyeyim..

Saygi ve sevgiler..