[linux-network] FW: dns ayarları

From: enginaar© (engin@saroz-life.com)
Date: Fri 23 Apr 2004 - 10:00:08 EEST

Merhabalar,

Web server olarak kullandığım sunucuda RedHat 7.2 kullanıyorum. Sunucu bazı
domainleri bulamıyor, sanıyorum ttnet'in dns'lerinden kaynaklanıyor, aynı
problemi kendi bilgisayarımda da yaşarken dnslerimi 4.6 ve 4.7 dns
sunucularına yönlendirdim. Şimdi aynı ayarı RedHat'te yapmak istiyorum,
sadece ssh'la bağlanabiliyorum. Ayarları nasıl yapabilirim.

Not : host.conf dosyası "order bind,hosts" olarak ayarlı.

Şimdiden teşekkürler.

Ali Engin