[linux-network] Re: Yerel Ağdan fabrika içindeki kameraların yayınlanması

From: Gurkan Aslan (gurkan@iaslan.com)
Date: Thu 22 Apr 2004 - 13:07:31 EEST

On Thu, 2004-04-22 at 11:12, Veli ADIGÜZEL wrote:
> Merhabalar,,,,
Merhaba

> Yönetimden gelen talep üzerine fabrikada ki prosesleri izleyen kameraları bir şekilde yönetim binasından izlemek istediler yaklaşık 12 adet kamera var buna linux ile nasıl bir çözüm bulabilirim VLC nin bu işi yaptığını duydum ama 12 adet kamera nasıl olacak bir fikri veren olursa sevinirim..

Bu soruya alternatif cevaplari daha once listede sunmustuk ama
yineleyelim.
- birden fazla kamerayi baglayabildiginiz kartlardan bir tanesini bu cok
sayidaki kameralari bir makineye baglamak icin kullanabilirsiniz.

- XawTv kullanarak ve biraz kodlariyla oynayarak yapmak istediklerinizi
elde edebilirsiniz.

- "USB mi kullanmaliyim, baska birsey mi?" sorusuna simdiden cevap: USB
kablolari cok uzun degil biliyorsunuz... Alternatif uzatma cozumleri
var... Ancak bahsettigim kartlari kullanirsaniz dogrudan s-video
cikisini kullanacaginizdan ortada pek sorun kalmiyor.

Iyi calismalar.

--
Hazar Agency & Computer Systems
(GNU/Linux Solutions)

Projects and Software Development Department Manager Gurkan ASLAN (a.k.a. Integer)

-- Attached file included as plaintext by Ecartis -- -- File: signature.asc -- Desc: This is a digitally signed message part