[linux-network] Re: Samba (okunma problemi nedeniyle tekrar)

From: Goksel Sunar (g.sunar@kocaergroup.com.tr)
Date: Thu 22 Apr 2004 - 10:57:04 EEST

        Gunayd=FDn ,

        gurkan bey yard=FDm=FDn=FDz icin cok tesekkur ederim.=20

        calisan kodun son hali=20

        mount -t smbfs -o =
rw,fmask=3D777,dmask=3D777,username=3Dusername,password=3Dpassword,workgr=
oup=3Dworkgroup //server/data /mnt

        sorunsuz calisiyor .

        biraz daha aciklayici bilgiye ihtiyacim var . Fmask=3D777 ve =
dmask=3D777 sanirim full yetki demek , bu yetkilendirme derecesinin bir =
guvelik sorunu yaratmas=FD soz konusu olurmu.

        gercekte smb.conf dosyasinda belirtiyorum ben bu paylasima =
erisebilecekleri ve yine ayni dosyada "hosts allow" da sadece benim =
networkum tanimli .

        yinede aklina geliyo iste insanin :)

        tesekkurler tekrar .

=09