[linux-network] Traffic Monitoring

From: A. Selman Ýnanç (selmaninanc@ihlas.net.tr)
Date: Wed 21 Apr 2004 - 11:05:24 EEST

Merhaba

Arkadaslar benim 512 k leased line hattim var linux uzerinden o anda real
time hattinin ne kadarini kim kullaniyor bunu izleyebilecegim bir tool
varmi. Su anda trafshow kullaniyorum fakat ondan pek verim alamadim. Hangi
ip bandwidth ne kadarini kullaniyor bu gormek istiyorum

Tesekkurler

Selamlar
Selman