[linux-network] ISS server kurulumu hakkında bilgisi olan varmı ?

From: mahmut durgun (egeyardim@yahoo.com)
Date: Mon 19 Apr 2004 - 10:37:29 EEST

Arkadaşlar sizden cok acele bu bilgiye ulaşmam gerekiyor
bizim sirketimize gelen bir adsl paketi var ben bunu baska bir şirkete ıss yolu ile aktarmak istiyorum nedeni ise aramızadaki mesafe 300 m civarında sirketimizde telefon santralı bulunmaktadır. bu santraldan vereceğim hatlarla bana ait bi hattan bilgisayarıma modem aracılığı ile bağlanıp oradan adsl interneti paylaşmasını sağlamak istiyorum bunu nasil halledebilirim ?
veya başka önerebileceğiniz bir yol varsa onuda alabilirim yardım ederseniz cok sevinirim