[linux-network] media streaming

From: Ali ÇAYLI (alicayli@linux.ksu.edu.tr)
Date: Thu 15 Apr 2004 - 16:49:15 EEST

=20

-----Original Message-----
From: Metin Coban [mailto:gazi1453@hotmail.com]=20
Sent: Thursday, April 15, 2004 2:01 AM
To: alicayli@linux.ksu.edu.tr
Subject: Kahramanmaras Linux Kullanicilari Grubu =DDleti=FEim

Kahramanmaras Linux Kullanicilari Grubu

G=F6nderenin =DDsmi: Metin Coban
G=F6nderenin Emaili: gazi1453@hotmail.com
Mesaj: Selamlar,

Benim bir sorum olacakti. Elimde bir bilgisayar var ve sirf bu amacla =
yeni
satin aldik. Amacimiz internette yayin yapmak.
iki tane www.xxxxxxx.nl ve www.xxxxxxxxxx.com diye domain satin aldik.
Elimde su anda suse 9.0 var. Ayda 8 GB data transveri yapabilecek bir =
hostin
paketi de aldik. Internet baglantimiz da ADSL 16000kbps/2048kbps.

Benim sorum su.Bu bilgisayari biz web server olarak kullanmak istiyoruz =
ve
media streaming yapmak istiyoruz.Suse ile bunu yapabilirmiyim elinizde
dokuman var mi varisa gonderebilirmisiniz. Tavsiyeleriniz nedir.

Ben hollanda da yasiyorum liniux le tercubem hic yok.Ama bunu ogrenmem
lazim. ne yapabilirim. nutmadan intenet uzerindenyapacagimiz yayin 52 =
kbps
olacak. bizim hesabimiza gore ayni anda 20 kisi izleyebilecek.

Yardimci olursaniz beni bahtiyar etmis olursunuz.